Leta i den här bloggen

onsdag 8 september 2010

LANVIN I LIKE

Hejsan hejsan!
Imorse var jag faktiskt ut på en löprunda innan frukost. Det var ju inte igår direkt.
Men satan, det är bra drygt det vill jag lova. Man är alldeles stel i hela kroppen, trött och dessutom blir man hungrig väldigt fort. Men jag var ute iaf i 25 min.
Sen när man ätit frukost, duschat och fixat sig för att gå till jobbet....den känslan, den är oslagbar, snacka njutning. =)

Vad gillar vi det kommande samarbetet då med H&M? Lanvin...oj, oj, oj I like it a lot. Faktiskt en design jag fastnat lite för. Gillar alltid deras kläder när man ser något i tidningar.
Men det kommer väl bli en omöjlighet att hinna få nåt från den kollektionen.
Vet inte när den lanseras men jag väntar tålmodigt. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar