Leta i den här bloggen

måndag 10 oktober 2011

20111010

Hej på er!

Sorry för total kass uppdatering från mig! Har inte funnits någon tid alls faktiskt. Kom hem vid 19.00 igår kväll och var så trött då och det fanns ingen ork till att sitta vid datorn.

Har iaf haft en toppenhelg i Göteborg med min Maria! Vi utnyttjade verkligen lördagen till max kan man säga. Åkte hemifrån 10.30 och kom inte hem förren 21.30 igen, puh. Då var man slut kan man säga. Vi avslutade våran dag på stan med bio då faktiskt. Såg "Crazy, stupid, love", mycket bra film.

Den här veckan är det fullt upp känns det som, mycket jobb. Ledig helg iaf vilket känns skönt. Imorrn efter jobbet är det dags för besök hos barnmorskan. Ska lyssna på hjärtljuden och mäta magen och sånt där vad jag förstått. :) Spännande! Börjar bli bra stor nu, tycker jag. Det har verkligen gått fort dom senaste två-tre veckorna. Sparkar har jag känt också. Höll nästan på att ramla ur soffan förra veckan när jag kände den första riktigt ordentliga sparken, så chockad blev jag. Tycker det är ganska otäckt faktiskt men man vänjer sig väl...

Angående bilden så hämtade jag ut ett paket idag från eleven.se där dessa "Minx"-liknande nageldekorationerna låg i. Kommer inte bli så där superenkelt att sätta dit själv, tror jag och det gäller nog att ha tålamod men ni får sjävklart se resultatet sen. Ska nog försöka få på dom till helgen. 89 kr kostar dom iaf! :)

Ni ska få några få bilder från Götet senare.... Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar