Leta i den här bloggen

tisdag 11 oktober 2011

TANKAR, TANKAR...

Lite seg är jag ju då att blogga om detta. Kanske för att jag inte är så himla exalterad över Elin Kling längre... Gillade ju inte hennes magasin StyleBy speciellt mycket och glömmer faktiskt oftast bort hennes blogg t o m. Ändå vill jag så klart uppmärksamma hennes nya klädmärke "Nowhere" som hon gjort ihop med designern Nhu Duong som nu släppts på Nelly.com.
Har inte ens kollat igenom vad som finns ännu men känner ändå inte att det är nåt som intresserar så där jättemycket när man inte kan ha vilka plagg som helst. ;)

Över till nåt annat. :) Besöket hos barnmorskan gick bra idag och väldigt snabbt. Det var ingen mätning av mage och så idag visade det sig utan det var först när man är i v.24. Men lyssna på hjärtljuden fick jag göra och det var kul. Blev lite så där mer verkligt igen som när man var på ultraljudet. :)

Direkt efter det var jag ner på stan och hängde med tjejen jag är kontaktperson till. Hade lika gärna kunnat glömt henne idag, kom på det när jag var på väg till barnmorskan. Jag är så fruktansvärt tankspridd just nu så ni förstår inte. Blir lite rädd för mig själv ibland, haha.
Känns som jag har 1 miljon olika datum jag ska hålla reda på, som att jag jobbar konstant och så då självklart snurrar alla tankar kring bebisen... Gahh, jag blir knäpp! Nej då, det ordnar sig.
Slog mig idag faktiskt att om jag kommer "gå hem" 2 månader innan BF så ska jag verkligen bara jobba i 2 månader till, hur galet liksom?! Dags att börja kolla upp det kanske...

Ja, iaf så jobbar jag dygn imorrn så då blir det tyst här. Men är iaf ledig på torsdag så då hörs vi då igen så klart! Kramelikram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar