Leta i den här bloggen

fredag 14 oktober 2011

DAGENS




Godkväll på er!

Har kikat på Idol precis! Linnie, haha skandal, satan så pinsamt alltså! Hoppas hon åker ikväll!

Är så himla glad just nu eller jag har varit det hela dagen! Började med en kanondag på jobbet. Långpromenad upp till Månsan för lunch och det var så grymt god mat där idag och vädret, så himla härligt. Efter jobbet mötte jag upp Annika och hennes dotter för en fika på Johanssons. Emma och barnen kom förbi en sväng också. Och nu på kvällskvisten ringde vi på en vagn på blocket som vi ska åka och kolla på imorrn. Jag håller tummarna nu att den är fin och att den kommer kännas bra, vill verkligen ha hem "våran" vagn nu!

Kommer iaf börja våran lördag med en fikadejt ihop med Matta, Sofie och sötnosen Neo, ska bli så trevligt! Hörs imorrn igen då gott folk! Kramis

PS: Gav mig på "Nail Rock"-naglarna tidigare. Fixade en hand sen pallade jag inte mer, vart inte så nöjd heller. Tråkigt... :( Inget att rekommendera, tyvärr! DS.

Kofta och ring - H&M
Tight trikåklänning - Vila
Halsband (nytt) - Kappahl
Stövlar - Skopunkten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar