Leta i den här bloggen

måndag 31 oktober 2011

LOVELY START IN THE MORNING

Uppe vid gruvan! :)

Tja!

Tre dagar ledigt har jag fått nu, så himla underbart. Det händer väldigt sällan faktiskt. Skulle egentligen haft min jobbhelg denna helg men vi har gjort lite ändringar så vi jobbar nästa helg istället. Så eftersom jag egentligen skulle gått av imorse så blev jag ju då ledig idag också.

Så jag startade dagen (efter frukost då) med en riktig långprommis på 1 mil. Alltså vädret säger jag bara. Stornjöt! :) Har dock börjat känna av lite foglossning i svanken. Trodde nog jag skulle slippa undan. Men det är nog väldigt lite mot vad vissa kan ha. Men promenaderna gör mig bara så gott känner jag så jag planerar att fortsätta med dom in i det sista. Jag vill vara stark och behålla min kondition! :)

Nu är det strax besök hos barnmorskan igen. Idag blir det väl iaf vägning och mätning av magen. :) Dennis följer också med mig för han jobbar natt igen. Känns så lyxigt att få massa tid ihop och vakna upp ihop är det bästa... :)
Efter bm blir det en fika med Emma och Ebbe! Fika, fika, fika.... :) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar