Leta i den här bloggen

söndag 16 oktober 2011

DAGENS


Hämtade hem min farmors gamla päls idag från mamma och pappa. Den är verkligen superfin, tycker jag!


Så här såg jag ut idag när jag var och firade Moa på förmiddagen!

Direkt efter kalaset åkte jag hem och bytte om och så drog jag ut på en 9 km promenad. Sååå sjukt jäkla skönt var det, njöt som satan.

Annika berättade en skön kommentar som hennes mamma hade sagt. (Hon lyckas nämligen nästan alltid se mig när jag är ute på mina promenader.)
-" Det har väl inte slagit slint för Linda va?". Hahaha!! Hon tycker väl jag är tokig som är ute och går jämt och ständigt fast jag är gravid eller nåt. Annika kunde ju då iaf tala om att så är ju inte fallet. Annika vet ju att jag är så van att annars alltid vara ute och springa. Så hon hade lugnat sin mor med det... :) Men jag tyckte verkligen det var kul.

Här på eftermiddagen har jag bara tagit det lugnt. Har kikat lite på filmning från när min mamma fick mig och oj, jag blev så himla rörd. Trodde inte det. Har tittat på det där tusentals gånger och aldrig reagerat på det sättet. Men ja, sjävklart är det ju för att jag har en liten bebis i magen själv nu.
Jag hoppas verkligen jag blir en lika bra mamma som min mamma är, för hon är verkligen helt underbar. Oj, nu blev jag alldeles tårögd igen. Gud, man är så blödig just nu.... :)

Imorrn jobbar jag dygnspass (lite extra för en av våra andra assistenter). När jag går av på tisdag ska jag direkt på utbildning så jag blir inte ledig förren tisdag eftermiddag.
Ser dock iaf mycket fram emot onsdag för då ska jag åka till Sthlm med tjejen jag är kontaktperson åt och gå på "Elvis" - Glada Hudikteatern. Oj, vad länge jag velat sett den så det ska bli superkul.

Kram

Tröja och knästrumpor - Lindex
Kjol - H&M
Halsband - Kappahl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar