Leta i den här bloggen

torsdag 27 oktober 2011

DAGENS


Ja, ja jag ser att skjortan glipar, haha. Så får det vara! :)


Fjäderörhängen och skjorta från Kappahl.

Toknöjd med nya Essie-lacket. Sitter som sten. Jag målade på det i tisdagskväll. Var och badade med min brukare igår och alla vet ju hur naglarna blir efter att ha varit i en varm pool efter ett tag men lika fina var mina naglar ändå. :) Grymt bra! Men ett lack för 129 kr tycker jag är lite dyrt. Men som Emma sa: -"ett lack i månaden funkar ju". :)

Hello!

Idag känns det inte som man gör nåt vettigt överhuvudtaget. Var ner på stan en sväng på förmiddagen för Emma ringde och var på väg ner. Så en kaffe hann vi med innan hon skulle hämta på dagis. Sen har jag bara varit och handlat, käkat mat och nu ska jag snart ner på stan igen och träffa en jobbarkompis på lite fika. Vi ska kolla över vårat schema lite och så.

Ska nog ta med mig ombyte ner så kan jag byta om i min brukares lägenhet direkt efter fikat så jag kommer ut på en promenad. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar