Leta i den här bloggen

tisdag 25 oktober 2011

DAGENS BL A





Idag har jag inhandlat mitt första Essie-lack. Har länge, länge tänkt att jag ska göra det. Läser ofta i olika tidningar och bloggar om hur bra det ska vara och dom har ett stort utbud av riktigt härliga färger. T o m med tjejen i kassan, när jag skulle betala, sa hur bra dom är.
Jag valde färgen "Bahama mama". Så nu återstår bara att testa.

Dennis är duktig och effektiv. Vi valde en stockpanel och nästa steg blir att måla väggarna!

Hejsan!

Har haft en sån skön ledig dag idag. Dennis ska jobba natt inatt så därför har han varit hemma idag. Det är ju lite lyxigt att vakna upp tillsammans en vardag och kunna äta frukost ihop. Så på förmiddagen var vi iväg och köpte våran panelvägg och även lister till sovrummet. Nu händer det verkligen! :))

Efter det blev en 7 km promenad för mig i detta gråa väder, men det var skönt.
Var ner på stan på eftermiddagen (typiskt mig så fort det är lön ;). Köpte mig ett par mamma-leggings på H&M bl a.

Imorrn efter jobbet ska jag fika med tre av mina gamla innebandykompisar. Ska bli så kul att träffa en av dom speciellt för hon bor i Sthlm och fick sitt första barn för ca en månad så det ska bli så spännande att se den lille pöjken. Det är helt otroligt vad alla får/ska ha barn nu alltså. :) Man är omgiven av massa fina vänner med magar och bebbar. :)

Ikväll ska vi köpa pizza, det händer väldigt sällan men jag är så sugen. Kram

Stickad tröja - Gina
Boots - Skopunkten
Halsband - Glitter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar