Leta i den här bloggen

tisdag 18 oktober 2011

BLANDAT

Bild lånad från englasshowroom.com
Bild lånad från jotex.se

Mina nya julgardiner som jag fick hem från Jotex idag. :) Är ju ganska dålig på att försöka ha det ombonat och så i hemmet. Eller jag vill men jag tycker inte om att lägga pengar på det och så är Dennis duktigare än vad jag är. Men nu tänkte jag iaf att i år ska jag se till att byta till julgardiner i köket. ;) Skulle verkligen, verkligen behöva nya till vardagsrummet också, måste väl ta tag i det å. :)

Klänning 199 kr.
Väst 199 kr.
Stövletter 599 kr.

Lite cravings från min sida just nu. Klänningen ser ju bara så himla mysig ut och den där västen är riktigt snygg. Fick lite inspo när jag var in på Englas blogg där hon hade matchat det så snyggt. :) Ja, ni ser ju bilden högst upp. Stövletterna är så himla snygga men kan tänka mig att dom inte är speciellt bekväma, brukar vara så med H&Ms skor.

Hej hopp!

Hur mås det med alla? Med mig är det bara fin fint! Kursen gick bra idag, lite segt kanske. Vi blev iaf så bortskämda med massa gottigott att smaska på hela dan (ja, det var vad jag gick igång på, haha).
Sen fick man cykla hem i detta katastrofalt dåliga vädret, hua!

Nu ser jag fram emot morgondagen och få gå på musikal med alla dessa gulliga människor som är med i Glada Hudikteatern. :) Kramelikram

1 kommentar:

  1. Den där västen från Plain Vanilla Engla har på sig har jag faktiskt klickat :-) Kikade på H&M varianten igår och den var också supersnygg. Provade också den där klänningen men jag tyckte tyvärr att den var lite sticksig. Dock superfin så tål man det gör man ett kanonköp :-)

    Håller med dig om H&Ms skor. Supersnygga ofta men ack så osköna...

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera