Leta i den här bloggen

fredag 28 oktober 2011

ÄNTLIGEN BLIR DET "SÅ MYCKET BÄTTRE"...

Imorrn börjar det äntligen igen.... :) Åhhhh! Om min mamma är extas också då! Hon äääälskar Ledin! :)
Nej, men gud vilken bra lördagsunderhållning det är så det ser jag riktigt mycket fram emot.

Jag ser även fram emot denna kväll för snart kommer Emma och Emilie över och vi ska äta thai och mysa. Och jag har gjort chokladmousse till efterrätt, tihi... :)

Imorrn förmiddag kommer min vän Marlene över hit. Haha, vågar knappt skriva det men ja, hon ska slinga mitt hår. Jag kan verkligen tjata om håret jag. :) Nej, men det blir iaf trevligt. Gillar att ha henne här och bli lite ompysslad och samtidigt få snacka massa skit. ;)

Trevlig fredagkväll till er alla! Kram

1 kommentar:

  1. Åh, det måste jag påminna min mamma om! Hon vill mest se det på grund av Jason! =)

    SvaraRadera