Leta i den här bloggen

onsdag 26 oktober 2011

BARN, BARN, BARN


Vilken trevlig eftermiddag det blev! Kolla in mamma-gänget! :)
Eller ja, Svärdan, (rödrutig skjorta) är inte mamma ännu men det skiljer bara 13 dar på oss två. :)
Känns väldigt speciellt då vi var bästa vänner från första klass upp till gymnasiet. Vi har båda två varit ganska "off" när det gäller att skaffa barn och nu sitter vi här med våra två magar och ska ha nästan samtidigt, haha. Och jag kan säga att det här gänget ni ser på just bilden längst ner var ju här hemma hos mig för ganska exakt ett år sedan och partade loss och då var det bara Johanna som var gravid. För oss andra var tanken på barn långt, långt borta. Haha, tänk vad livet vänder ibland. Mina gamla innebandytjejer! <3

Iaf så älskar jag att träffa mina vänner som har fått barn och upplevt allt detta för första gången. Få höra hur allt varit hittills för dom, såsom graviditet, förlossning och tiden efter. Jag tar in allt! :)

Den här veckan är det verkligen en sån här jobba varannan dag, ledig varannan dag. Så imorrn är jag ledig igen! Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med - så mysigt så!

    SvaraRadera
  2. Supermysigt att träffas! Hoppas vi kan göra om det snart igen! Kram, Carro

    SvaraRadera