Leta i den här bloggen

onsdag 30 januari 2013

BLANDAT

 Så här kan det se ut när jag springer på bandet här hemma. Ni kan ju tänka er Dennis, hur måttligt road han var när jag springer där och skriker: -"Kan du fota mig?!!" Hehe...
 Alltså herre jesus!! Var det nån av er som såg det här igår på "Nyhetsmorgon"?! Jag höll på att tappa hakan där i soffan för att sedan brista ut i asgarv. Förstår ni, där siter den här läkaren och ser ut så här efter semestern. Och ämnet? Jo hur farligt och cancerframkallande rökning är. Mohahaha, det är bara så komiskt.
 Idag slapp man ju faktiskt mössan och kunde köra på keppa istället. ;)
Varit och hälsat på mamma och pappas katt Frasse idag. Hilma är så söt med honom. :)

Jaaa, hörrni, jag känner för att börja med denna mening: "Plötsligt händer det!". Och nej, jag har inte vunnit på Triss. Det är Hilma som somnade utan grin, gnäll och bök. Var bara att lägga ner henne, puh. ;) 
Äh vi har haft några kvällar/nätter med krångel här. Hon har varit uppe till 21.30 på kvällarna och vägrat sova i sin säng, suck. 
Inatt var hon typ vaken 1 1/2 h och skulle typ leka och hålla på, hur galen blir man inte. Men hon har varit sjuk eller ja det sitter kvar lite än så det är ju därför. Nu äntligen har ena framtanden uppe kikat fram också. Men nu verkar hon vara störd av att denna andra ska komma istället. Tänk att dom blir så påverkade stackarna, kan inte vara kul.

Ja, över till nåt annat. Ni minns kanske att jag bloggade om dom där svarta pumpsen jag köpte på Din Sko`s rea här för snart 2 veckor sen. Det var ju fel storlek när jag kom hem. Har iaf bestämt mig för att lämna tillbaka dom. Så imorrn har jag fixat barnvakt och så ska jag åka, alldeles ensam, till Västerås. Åhhh, vad jag ska njuta. Bara strosa, kika i affärer, luncha, fika. Bara vara jag! Love it.

Var faktiskt ute och sprang här på sena eftermiddagen också. Hade inte sprungit på dryga veckan nu så det var så underbart. Blev en 7,5 kilometers runda, gött. Kram på er!


1 kommentar:

  1. Skön blogg du har:) Har du bloglovin eller fb??

    Om du gillar inredning så kan du kolla in min blogg:)

    Ha en kanondag

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvaraRadera