Leta i den här bloggen

tisdag 8 januari 2013

REAKLICK OCH SKRIKUNGE

Hejsan!

Igår när jag satt vid datorn och väntade på att Hilma skulle somna så gick jag in på Nellys rea. Skulle jag ju inte ha gjort. ;) Sjukt längesen jag beställde nåt därifrån faktiskt. Var så irriterad dom sista gångerna för att lev. tiden var så lång. Har för mig att det tog närmare 2 veckor och det är ju inte ok.
Här är iaf två av reaplaggen jag klickade hem. Blev 3 tröjor sammanlagt. Vill ha lite mer såna här snygga vardagströjor i min garderob. :)
Får se när paketet kommer.

Annars då så krånglar Hilma som en tok just nu. Shit vad hon är jobbig. Igår kväll somnade hon inte förren 21. Och då har jag liksom försökt få henne att sova från 18.30. Hon är väldigt snorig. Men nu har jag nästan börjat misstänka att hon har ont i öronen. Så himla svårt att veta ju. Men hon är verkligen inte sig själv.
Hon sov från 21.00-3.45. Sen var hon vaken i närmare 2 h, SUCK! Och just att hon blir sååå ledsen så fort jag lägger ner henne. Nej det är inte likt henne. Så jag ringde jag faktiskt familjeläkaren och har fått en tid på em. Så kan man iaf få veta om det är nåt. Kram



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar