Leta i den här bloggen

torsdag 3 januari 2013

DAGENS

 Tröja - Nelly.com, kilklackar - Eurosko

Godkväll.
Passar på att blogga medans jag inväntar att Hilma ska somna. Sitter ombytt för ett hemmaträningspass här. Lika bra så det bara gå ner och köra så fort hon somnat. Usch jag har verkligen halkat efter med träningen nu. Hade ju verkligen sett fram emot massor av träning dom här två veckorna när Dennis varit hemma men då får man ju först nackspärr sen ont i halsen, grrr.
Idag ville jag verkligen springa men det fanns ingen som kunde hjälpa mig att vara barnvakt så då får man helt enkelt göra det bästa av situationen.
Det får bli 6-7 övningar i tabataintervaller (som alltid). Varannan pulshöjare, varannan styrka. Tar en halvtimme, känns lagom. Så kan jag sedan äta kvällsmat i lugn och ro. Ska nog faktiskt kika på "Änglagård 3" också. Spelade in den när den gick, var det julafton, minns inte.
Iaf har vi haft en väldigt bra torsdag jag och Hilma. Var hos Victoria och fikade och lekte, jättetrevligt.
Nej, nu verkar det vara lugnt där inne. Chippen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar