Leta i den här bloggen

lördag 12 januari 2013

GÅRDAGENS

 Polo och jeansleggings - H&M, kilklackar - Eurosko


Igår gav jag mig på att göra en inbakad fläta. Är så värdelös på det. Inte helt perfekt men det fick duga. Måste öva lite mer bara. Såg för övrigt väldigt roligt ut med ombren måste jag säga. Tänk att jag tyckte det var så jobbigt när jag precis hade tonat mig men nu tänker jag knappt på det. Men en sak jag tänkt på är att det alltid ser jättemörkt ut på bilderna här. Så mörkt är det alltså inte i verkligheten utan det har mattats av massor. Får se om jag kommer göra nåt åt det mot sommaren sen. En klippning står just nu högst på listan.

Annars idag då. Jo det blir en lunch på stan vid 12 med Erik och Karin. Jag är ensam för Dennis är hos sin kompis i Fagersta.
Så igår kväll körde jag riktigt myspys och kikade på SATC 2 på våran hemmabioduk. För jävla gött det. Så hade jag köpt supersmaskiga engelska kolor på stan tidigare. Sen att Hilma somnade som en klubbad säl 18.45 och inte ett ljud från henne (ja, vid 00.15 vaknade hon första gången) under hela tiden jag satt i soffan gjorde ju inte saken sämre. ;)

Nej, hög tid att fixa sig innan hon vaknar från sin vila.
Just det, ikväll blir det Tinget för mig med goda vänner. Fler outfits väntar. :) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar