Leta i den här bloggen

onsdag 9 januari 2013

GAMMAL DAGENS

 Skjorta - Monki, kofta och leggings - Gina T, skor - Skopunkten

Godkväll!

Det här är en outfit från i helgen som var. Det har strulat när jag ska lägga upp bilder så därav fördröjningen.
Dennis har finally slutat jobbat borta nu. Helt sjukt att han nästan gjort det i ett års tid. Så nu kommer han hem på em, känns superkonstigt men lyxigt. Så igår sprang jag 5 km vid 17. Idag tog jag mig ensamtid på stan. Hade både presentkort på H&M och på Lindex så nu har jag shoppat järnet. Stornjöt! Köpte ett par superfina byxor på H&M bl a. Manchester och, no surprise, vinröda. Haha, det får fanemej vara det sista vinröda köpet. ;) Blev lite kläder till Hilma också faktiskt. ;)

Planderad utgång igen den 19 januari. Coverbandet DuoJag spelar på 30+ och dom är ju superbra! Så nu är det fullt upp med outfit-planerande. :) Köpte två olika toppar på Lindexrean som känns kanon. Underdel blir återanvändning av nåt skinnplagg i garderoben. Vill inte avslöja för mycket. ;)
Nej nu lär jag ner och kolla sista delen av Mästerkocken. Hilma verkar ha somnat. Måtte denna natt bli någorlunda bra. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar