Leta i den här bloggen

torsdag 17 januari 2013

DAGENS

 Stickat - Nelly.com, kjol - H&M, knästrumpor - Lindex, kilklackar - Skopunkten



Jahapp och så här har jag sett ut på våran mammaträff idag. Vi var i princip alla mammor och det var en sån mysig träff. Var hemma hos Victoria och jag älskar deras fina lägenhet och det gör Hilma också. Hon leker och leker och leker. Det är kanonfint barnrum med massor av leksaker. Helt perfekt! :) Måste även tillägga en sak som alltid gör mig så glad. En av tjejerna, Michaela, hon är alltid så himla gullig. Säger alltid att jag är så fin och piffig. Att få höra sånt värmer verkligen så himla mycket. Tänk att komplimanger från tjejkompisar väger allra mest. :)

Nu ska jag invänta att klockan ska bli 16.45 för då, kors i taket, ska jag ut och springa med ingen mindre än Emma. Jag som aldrig springer med nån annan. :) Ska bli kul. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar