Leta i den här bloggen

fredag 18 januari 2013

DAGENS

 Tröja - Lindex, skjorta - Monki, leggings - H&M, klackar - Scorett

Haha, vart en lite rolig bild på mig och Hilma på sista :) Hon kröp precis fram så då tog jag snabbt upp henne och då blixtrade det. :)
Efter lunch idag åkte lilla familjen till Erikslund. Hade väl egentligen ingenting viktigt att handla så vi strosade mest och fikade. Men medans Dennis var på "Clas Ohlson" gick jag på "DinSko" och där hittade jag ett par superfina svarta pumps på rea (199 kr). Äger inte ett enda par pumps så då slog jag till.
Men till min besvikelse när jag kom hem så har jag fått  med mig 39:or fast att jag testade 40. Mina fötter har blivit större efter graviditeten så nej, det kommer aldrig att gå, det kände jag direkt. :( Så jäkla dryyyygt, vill ju byta imorrn men det finns inte att jag åker till Vås igen. Äh, det får vänta helt enkelt.

Ja iaf över till morgondagens festligheter. Har fortfarande inte bestämt outfit men det står såklart mellan dom två alternativen jag skrev om förut. Alltså, antingen en vit spets topp ihop med mina skinnleggings eller en vinröd spetstopp ihop med min svarta skinnkjol. Dagsformen kommer helt enkelt att få avgöra men spets och skinn är min grej imorrn. Nu funderar jag även lite på om jag ska tvinna mitt hår och sätta upp i knutar och sova med. Blir så fina lockar då... Funderingar, funderingar... ;)
Hörs mer imorrn, pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar