Leta i den här bloggen

söndag 13 januari 2013

GÅRDAGKVÄLLENS

 Skjorta - Kappahl, leggings (nya) - H&M, klackar - Deichmann, ring (ny) -Ur&Penn


Godkväll på er!

Så sjukt trött så jag nästan mår illa just nu. Blev inte så många timmars sömn inatt. Var inte hemma speciellt sent, strax efter tolv men kunde inte somna direkt. Konstigt det där för jag var så trött på Tinget men sen när man väl får sova, icke. Men jag var strong imorse och begav mig till badhuset för gemensam löpning men IFK Sala. Men oj oj va det var jobbigt idag. Vi sprang 13 km med snittempo 5.23 min/km och jag var så slut när det var klart. Nej, känns som jag kanske halkat efter lite nu för att jag inte gör några intervaller. Måste bli ändring på det.

Annars så var det en trevlig kväll igår, inget märkvärdigt. Några cider och snacka skit. Inte speciellt mycket folk ute tyvärr. Blir nog mycket bättre nästa helg, då går jag "all in". ;)
Nej nu måste Hilma nattas. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar