Leta i den här bloggen

fredag 25 januari 2013

SJUK OCH SPÄNNIS

 Bild från i lördags.
Tjaba!

Har varit lite frånvarande här för igår morse vaknade jag upp med ett illamående som resulterade i kräka och en jävligt ostabil mage. Mådde konstant illa hela dan. Att jag hade varit på cirkelträning i onsdagskväll underlättade inte dagen direkt heller. Alltså fy i helvete vilken vidrig träningsvärk i typ varenda kroppsdel. Nej, usch vilken hemsk idag. Nu mår jag iaf bättre och har kunnat äta lunch och så, puh.

Kände att det var dags för en "spännarbild" igen, haha. Nej, men jag tycker mig ana ännu lite mer resultat sen sist jag gjorde en sån här bild (typ 3 månder sen eller nåt). Like it a lot! Härligt att känna och se att träningen ger resultat och jag kände mig stark på cirkelträningen vilket gör det hela väldigt mycket roligare. Tacka vet jag "hemmaträning" a`la tabata. :)
Nej nu är det dags för kvällsmat. Kram

2 kommentarer: