Leta i den här bloggen

torsdag 31 januari 2013

DAGENS

 Tischa, bälte och boots - H&M, jeans - Lindex, halsband - Gina T




 Stornjöt när jag i lugn och ro lunchade och fikade på Coffeehouse by George inne i stan. Ett nyöppnat. var verkligen superfräscht.

Som sagt, idag körde jag på vita jeans. Dom köpte jag ju i somras på Lindex rea. Är stl 40 på och dom tappade formen lite smått sista gången jag hade dom. Men nu körde jag på ett lite mer "nerhasat" stuk och då känns det okej att dom är lite lösa så där, tycker jag.
Jag la upp en till bild från provhytten också eftersom ni så sällan, eller aldrig, ser mig med ytterkläder. :) Fick bli min gamla kappa från Lindex.

Inhandlade även min födelesdagspresent från Dennis, ett par Levi`s Curve ID. Men lite tveksam är jag. Jag ska testa dom lite mera här hemma. Jag är ju allergisk mot att det sitter åt i midjan och "the lovehandels" hängde över lite vilket jag INTE gillar. Men tjejen som hjälpte mig propsade på att "använd dom en vecka så sitter dom perfekt". Älskar tvätten på dom och bara att äga ett par Levis igen känns jäkligt lyxigt. Har nog inte gjort det på närmare 10 år.

Ja, ja, det var lite om dagen det. Nu har man samlat lite ny energi igen. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar