Leta i den här bloggen

söndag 6 januari 2013

LITE OM HELGEN

Godmorgon på er!

Sitter i soffan med kaffet i handen och kikar på Nyhetsmorgon. Alltså inget annorlunda mot nån annan morgon :)
Hoppas ni haft en bra helg hittills. Det har vi. Tanken igår var att vi skulle åka på husdjursmässan i Kista men Hilma sov som en kratta på natten och är även lite förkyld och allmänt oberäknelig i sitt humör (tandsprickning på g). Så vi stannade hemma. Vi tog en promenad ner på stan på fm istället och på em var brorsan och Karin här på sen födelsedagsfika. Fick presentkort på Lindex. Så glad!! :))
Just det, i fredagskväll var Emilie, Emma och Annika här för att gratta mig också. Vi åt thaimat och jag gjorde chokladfondant till efterrätt. Vi hade det så mysigt.
Idag ska vi få dillkött hos mamma och pappa, mums säger jag! Kram

PS: Bilden på mig själv är från i fredags fm. Tog mig i kragen och gick ut med Hilma i vagnen och gick 1 mil. Det va inte igår kan jag säga. Riktigt skönt! Ds.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar