Leta i den här bloggen

måndag 28 januari 2013

LÖSER AV VARANN

Hej på er!
Ja här hemma går vi om varann i sjukdomar. Nu är iaf både jag och Dennis friska men då får Hilma hög feber och förkylning istället. Stackars. Hela natten har hon varit så varm och orolig. :( Man tycker verkligen synd om dom.

Angående min magsjuka så ropade jag verkligen hej alldeles för tidigt. Fick sånt jäkla bakslag efter fredagens intag av mat och tro om att vara frisk igen. Började lördagen med att spy igen sen mådde jag illa resten av dagen. :( Fy för magsjuka alltså, finns det nåt värre.
Känner att det är en återkommande trend för mig. Blir ju magsjuk varje vinter. Okej förra året var jag gravid men jag hade ju ett bakslag då med illamående och kräk ungefär vid den här tidpunkten. Jag klarar visst inte av att stå emot dom där elaka bacillerna.
Ja iaf vi fortsätter att hålla oss instängda här hemma så får man hoppas det går över fort.

Lyxade till det med färskpressad blodapelsinjucie imorse nu när jag äntligen kan äta igen. :) Och kaffet hade man ju saknat. Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar