Leta i den här bloggen

lördag 2 februari 2013

DAGENS OCH MELLO


 Tröja - Nelly.com, jeans - Cubus, boots - Skopunkten, klocka - Ur&Penn


Idag var det en sån här dag som jag kände mig väldigt nöjd med min outfit, ibland så... ;)
Blev en jättetrevlig dag i Västerås, gillar att hänga inne i stan jag. :) Lämnade tillbaka jeansen men köpte istället ett par svarta, i superstretchigt tyg, på Gina Tricot. Grymt sköna och det känns sååå mycket bättre nu. :)
Vi har även inhandlat en present till Hilmas första födelsedag. Närmar sig med stormsteg nu, Alla hjärtans dag. :)

Tänk hörrni att jag inte har skrivit en endaste mening om Mellon som börjar ikväll. Det är ju dåligt, haha. My man Danny liksom som programledare. Va blir det, fem, sex (?) lördagar i rad man ska få se hans vackra nuna på tv, lovely. :)
Jag tror mig redan nu veta att jag kommer gilla David Lindgrens låt och nummer ikväll. Jag och Dennis ska göra Mello-snacks i form av nå småpizzor ikväll, här kör vi stenhårt direkt. ;)

Nej, nu lär jag byta om för lite hemmaträning, fan nästan två veckor sen sist. Imorrn blir det massor med träning. Först löpning på förmiddagen för att sedan gå på cirkelträning på kvällen, yes, love it! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar