Leta i den här bloggen

onsdag 20 februari 2013

SOME OUTFITS

 Gårdagens: jeansskjorta - Lindex, jeans - Cubus, kilklackar - Eurosko


 Dagens: tröja - H&M, jeans - Gina T, kilklackar - Nelly.com


Man kunde ju önska att man hade trippat omkring i kilklackarna på bilderna längst ner idag men icke sa nicke. Är man ute och kör vagn så går tyvärr bekvämlighet före snyggt. ;)
BVC-besöket gick fint. Jätteledsen tjej såkart när dom stack men hon har inte varit det minsta påverkad idag, skönt.
Direkt efter bvc så mötte vi upp Karin på stan för en fika i gallerian. Även Emma strålade samman med sina pojkar. En mycket trevlig fm.
När Dennis kom hem så drog jag ut på en löprunda. En löprunda som gick väldigt bra idag. 8,4 km med snittempo 5.20 min/km.

Har lagt upp en bild på min Instagram här tidigare ikväll. En s.k "före"-bild på min mage. Har nämligen för mig själv bestämt en liten challenge. Och det leder till att jag då såklart ska berätta en superrolig grej. Jag och min bästa vän Emma ska lyxa till det ordentligt i slutet på maj. Vi ska på en liten tripp till Spanien nämligen. :)) Vi ska hyra en lägenhet av en kompis till mig. Vi blir borta måndag-fredag. Oh my så jag längtar.
Och då åter till min challenge. Jag vill såklart vara beachsnygg därnere. Så nu är det plankning, plankning  och åter plankning som gäller. Jag skrev där att det ska ske varje dag. Har nog dock lite svårt att tänka mig att det blir varje dag, det är ju långt kvar till maj om man säger så. Men iaf 4 ggr i veckan måste jag ju få till.

Nu är också då tanken att jag ska göra ett seriöst inlägg om detta. Fota ordentliga bilder på hur och vilka plankor jag kommer använda mig av. För jag ska variera dom. Får se om jag får min kära pojkvän att hjälpa mig eller om jag får lov att köra självutlösare. Ska iaf fixa det snarast. Denna vecka har jag faktiskt gjort varje dag så det är en bra start. :) Och, jag kör dom alltid i tabataform ska jag tillägga. Nu måste jag sova. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar