Leta i den här bloggen

fredag 1 februari 2013

DAGENS

 Tröja (ny) - Gina T, jeans - Lindex, sneakers - Skopunkten


Hello!

Himla bra fredag jag har haft idag. Haft några från mammagruppen här redan från kl tio imorse. Bjöd på nygräddat (köpt) ;) bröd. Mmm så gott det var. Vi var "bara" fyra stycken idag vilket gör det mycket enklare att prata lite mer med varann. :)
Efter vi hade gett våra ungar lunch så drog vi ner på stan och gjorde lite ärenden. Slutade med en sen lunch för mig och Vickan på Mercato, så trevlig så.
Har mannekängat idag för mammorna med mina Levis och alla säger no no no. Så imorrn lämnar jag tillbaka dom. Fan vilket jävla åkande, suck! Nej, usch jag blir så jäkla irriterad på den där tjejen som hjälpte mig. Sen är ju jag himla dum som ändå köper dom. Men man litar ju på nåt sätt på vad personalen säger. Men jag tycker ändå det är så himla konstigt att jag kommer hem med ett par så pass dyra jeans som ska typ vara perfekta till min kroppstyp som ändå känns så himla fel. Hon kan inte ha varit speciellt kunnig på det där fast att hon utgav sig för att vara det.
Ja ja, en tripp för mig, Dennis och Hilma får det bli, lite lördagsnöje helt enkelt.

Nu vill jag så gärna ut och springa. Se om vi får ihop det då Dennis ska försöka slå en bearnaise inför kvällens middag och samtidigt ha en unge runt benen. Trevlig fredag på er! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar