Leta i den här bloggen

måndag 4 februari 2013

WTF??!!


Höjden av maximal otur kan det ju faktiskt vara så att jag har. Vad är oddsen att insjukna i magsjuka två gånger på 1 1/2 vecka liksom?! Det slog iaf till igår natt vid fyraklippet och den här gången var fan tusen gånger värre. Det här var vinterkräksjukan. Jag kan kort och gott säga så här, nu vet ju jag hur det är att spy så man tuppar av. För det var precis vad som hände mig igår. Idag har jag ett ömmande, lite svullet ögonbryn efter fallet. Nej, igår tyckte jag riktigt synd om mig själv faktiskt. Men som tur är så gick det över väldigt snabbt och jag har idag kunnat äta och köra på i en lagom lugn takt med vardagsbestyren.
Måtte jag slippa detta på lång tid fram över nu. Känns som jag kommer nojja ihjäl mig nästa vinter. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar