Leta i den här bloggen

måndag 25 februari 2013

FLER PLANKVARIANTER

 Den helt "vanliga" plankan. Orkar man inte kör man på knäna.
 Här kan man använda sig av hantlar som man skiftar till varje hand men eftersom jag inte har såna så gör jag bara på detta vis. :) Så under den aktiva tiden så kör man, höger, vänster, höger, vänster hela tiden. 

 Här kör man upp och ner med höften i denna ställning. Ni ser då bilderna att över så har jag höften upp och på bilden nere så har jag höften, ja, nere. :)

Nu har det gått 1 vecka sen jag började mitt plankande. Hur går det för er andra? ;) Jag missade faktistkt i fredags men annars har jag kört varje dag. Dagens är också klar. En s.k "vandrande planka". Testade själv att googla den precis och då blev första resultat en video när "Lofsan" gör den. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar