Leta i den här bloggen

söndag 17 februari 2013

DAGENS

 Polo - H&M, byxor - Gina Tricot

Godkväll!

Har några bilder på mobilen från Hilmas födelesdagsfirande denna helg men nu var jag för lat för att koppla in mobilen så ni får hålla tillgodo med outfit-bilder på moi istället. Kört på leopard och donutfrilla idag. ;)
Vi har verkligen haft en kanontrevlig helg. Först släkten igår och idag mina vänner. Hilma har fått så mycket fina paket. Hon var så söt igår, satt mitt i centrum bland alla leksaker som poppade upp hit och dit, hihi...
Hon var helt slut igår kväll, så även idag.

Ja, över till nåt annat. Skrev ju här för ett tag sen att det känns som jag tappat lite i löpningen, känns som jag står och stampar på samma ställe. Antar att det beror på att jag inte kört intervallträning sen tidigt i höstas. Så, det var bara att ta tjuren vid hornen idag. Dock inte backe, det får vänta.
Körde ett annat upplägg som såg ut så här:
Uppvärming, joggade i 2,5 km. Därefter springa i 3 min (tävlingstempo-fart), gå 1 min, springa 2 min, gå 1 min, springa 1 min, gå 1 min och sen börja om. Springa 3-2-1 med 1 min vila. Nerjogg ca 1 km. Kändes riktigt bra! Har från början läst om att köra 1-2-3-4-5-1-2-3-4-5 men var för feg att börja med den så testade den lättare varianten först. Ska försöka få till detta en gång i veckan nu så får vi se hur det går. ;)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar