Leta i den här bloggen

måndag 25 februari 2013

FREDAGSOUTFIT

 Spetstopp - Lindex, jeans - Cubus - kilklackar - Nelly.com

Godförmiddag!

Har nästan lite ångest att jag sitter inne och latar mig när det är strålande sol. Jag skulle ha gjort ett ryck innan Hilma blev för trött här och lagt henne i vagnen men så är man bekväm och vill dricka sitt morgonkaffe ifred framför Nyhetsmorgon istället. ;) Jag får helt enkelt gå ut efter lunch i samband med hennes emvila.
Skönt att hon faktiskt sov som en liten prinsessa inatt. Dock somnade hon nog inte förrens vid 21.00 igår kväll men hon sov hela natten fram till 7.00, lovley.

Ja, över till outfit-bilderna. Jag har liksom glömt av att lägga upp dessa. Är från i fredags kväll när jag, Emma och Karin var på bio, "Små citroner gula". Därefter åt vi en sen middag på Mat&Prat. En väldigt trevlig kväll.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar