Leta i den här bloggen

onsdag 6 februari 2013

MIN VIKTRESA




SNälla ni få inte en chock nu. Har funderat länge på detta inlägg. Men nu gör jag det, ihop om att faktiskt inspirera andra. Den första bilden, alltså från i juni, då hade jag inte ens tänkt på "Viktväktarna". Klart jag absolut inte ville se ut så där. Jag hade precis tränat lite styrka och så såg jag mig själv i spegeln och tänkte bara, "fy fan, det här är verkligen den bistra sanningen" och så fotade jag alla vinklar bara för att se gräsligheten. Sen när jag väl gick med i "Viktväktarna" och började tappa kilon så tänkte jag bara att jag kör vidare på den där fotosessionen, kan vara kul att se skillnaden. ;)
Alltså, ni får verkligen, verkligen ha överseende med dessa fruktansvärda underkläder, haha. Dom två översta bilderna liksom, ehh, vaddå för små trosor, haha.
Ja, så detta är min viktresa efter min graviditet. Nu nästan exakt ett år senare efter förlossningen så är jag nöjd. Alltså med vikten sen att jag absolut vill bygga lite mer muskler, det sticker jag inte under stolen med. :)
Kram på er!

8 kommentarer:

  1. Super super bra jobbat!!!! /EVVE

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket Evve! Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Var bara tvungen att kommentera :)
    Bra jobbat!!!!! :)
    Vet av egen erfarenhet att det inte är någon dans på rosor så, jättekul!!!
    Viktväktarna är fasen det bästa och enklaste sättet för att gå ner i vikt, har en egen berättelse som jag funderar på att blogga om, men tvekar fortfarande :/
    Man blir så imponerad och inspirerad av människor som delar med sig :)

    Catarina E

    SvaraRadera
  4. Hej Catarina!
    Blir så glad när jag får kommentarer så jättekul att du skrev!
    Ja viktväktarna är verkligen grymt.
    Dela gärna med dig av din blogg om du har lust, jag är nyfiken. Klart du ska skriva om din viktresa! Kram

    SvaraRadera
  5. Grymt! Tog också sådana bilder efter graviditeten, inte kul att se då men när resultaten kommer blir man glad:-) Bra jobbat iallafall. //Zara:)

    SvaraRadera
  6. Kul, då kikar jag in fler gånger ;)

    Har ingen blogg än, men har länge funderat på det.
    Om jag får tummen ur så får du kika in! Hör av mig jag lovar ;)

    Catarina

    SvaraRadera
  7. Tycker jag verkligen du ska göra Catarina! :)

    SvaraRadera
  8. Va glad jag blir att du kikar in här Zara! :) Ja visst är det kul att man faktiskt har fotat! Du har också kommit i form va?
    Tack för din kommentar! Kramar

    SvaraRadera