Leta i den här bloggen

onsdag 3 april 2013

BLANDAT

Godmorgon!

En tidig bloggning idag! Enkelt när man kan köra från mobilen bara. Jag har väl egentligen inte haft nåt att blogga om här i två dar nu.
Men jag kan ändå köra en liten uppdatering.
I måndags förmiddag var jag och tjejerna och fikade hos Emma. Hilma fick vara hemma med pappa så det va gött med lite ensamtid. På em körde jag ett intervallpass. Körde på 3-2-1 varianten igen.
Tänk när jag skrev om det sist, kommer inte ens ihåg när det va. Då sa jag att jag skulle försöka göra det en gång i veckan. Mmm, eller hur, där har jag ingen disciplin inte. Men det gick iaf bra nu i måndags men fy så jobbigt det är men ändå samtidigt kul. Men jag längtar ju mest efter backträningen jag. ;)

Igår var vi på Öppna förskolan på fm och em var vi ute lite i den sol som behagade kika fram emellan åt.

Idag ska vi testa nåt nytt, Leos lekland i Västerås. Åker med några ur mammagruppen. Ska bli spännande att se och kul att se om Hilma gillar't!

Över till bilderna. Köpt galonkläder åt Hilma, hade ingenting sånt. Så nu kan man släppa ner henne på backen iaf utan att känna obehag över all smuts. ;)
Ryggbilden la jag upp på instagram igår kväll. Testfotade lite häromdan bara och blev glatt överraskad över att se en mer tränad rygg. Det har jag ALDRIG haft kan jag tala om.
Och den sista bilden är från innan jag drog ut på intervallpasset. Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar