Leta i den här bloggen

onsdag 17 april 2013

TJOCKISKEDJA

Som jag skrev häromdan så vankas det 30-årsfest på lördag. Det är min fina vän Sofie som fyllt! Ska bli superkul!
Jag kommer att köra på en helvit outfit. Beställde ett par byxor från H&M här för ett tag sen och dom satt kanonbra så dom kommer jag ha. Med ett vitt linne upptill. Nu är jag sugen på en "fetare" kedja att hänga runt halsen och detta känns som ett mycket bra alternativ. Hoppas det finns i Sala, ska kika på lördag. Skulle även vilja piffa upp outfiten med en kuvertväska i nån neonfärg men det vette sjutton om jag hittar här i stan. Det visar sig!

Idag har vi haft lite häng hos min mor. Jag kunde dra iväg och köra lite backintervaller så fick Hilma leka med mormor.
Kan säga att gud så mycket roligare det är med backe till skillnad från att köra den där 3-2-1-varianten. Jag hade saknat backen om man säger så ;) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar