Leta i den här bloggen

tisdag 9 april 2013

DAGENS

 Brillor - ClasOhlson, sjal - H&M, jacka - NewYorker , stickat - Nelly.com, jeans - GT, boots - Skopunkten

Idag fick det bli hela munderingen på. ;) Vart lite konstigt med solljuset också ser jag, ja ja. :)
Idag har vi hängt på Öppna förskolan på fm och på em blev det en kaffe på Emilies altan, gött.
När Dennis kom hem gav jag mig ut på en intervallrunda igen. Körde samma upplägg som sist. 3-2-1 i 3 omgångar. Då är man mör i benen vill jag lova. Hade även gjort 100 squats innan, puh.
Längden blev iaf dryga 6 km nåt sånt, minns inte riktigt.
På torsdag är det dags för den trejde Idealtidstävlingen. En sträcka på 5,5 km kommer det vara. Den här gången måste jag bara gissa på en bättre tid. :)

Över till dom där squatsen igen. Herrrrrrreguuuud va drygt det börjar bli nu säger jag bara. Idag har jag sammanlagt 230 st att göra. Undrar om jag kommer fuska? Känns fettungt att ha 130 kvar liksom.
Är nu inne på den 27:e dagen så det är ju snart över. Jag har fuskat en dag förut och det var den dagen jag skulle göra 200, då gjorde jag 100. Sen var det även i förrgår när jag skulle göra 225, då gjorde jag bara 60 men då gjorde jag faktiskt resten dan efter när det egentligen var "restday" så nej, det anser jag ändå inte som fusk. Jag är iaf skapligt nöjd som hållt i detta så pass bra. Ska bli spännande att se på kort sen om man ser nån skillnad. Får för mig att det icke kommer synas. Men en sak är säker, låren har blivit starkare iaf. :)

Imorrn blir det lite thaibuffè på stan med en tjejkompis, nice. Kram

2 kommentarer:

  1. Hej snyggis! Vad duktig du är med träningen! Om du tycker att du får för lite resultat på squatsen är mitt tips att köra alla knäböjen på en gång. Vet att det är tungt psykiskt, men när man tränar utan vikt må man träna till total utmattning för att bygga muskler:) Så utmaningen imorrn blir alla utan paus, bara lov att skaka loss i låren en sekund eller två, lycka till!! Kram Emelie

    SvaraRadera
  2. Oj oj Emelie är det så alltså! :) Ja men då lär jag ju anta den utmaningen då! Tack för tipset!
    Hoppas allt är bra med dig! Kramar

    SvaraRadera