Leta i den här bloggen

söndag 7 april 2013

SPRINGSÖNDAG

Planen idag var att jag skulle springa med IFK Sala imorse men med lite i brist i kommunikationen mellan mig och Dennis så fick jag flytta fram löprundan. Men det gjorde inte mig nåt. Jag är inget fan av att springa tidigt på dagen ändå. Så det blev efter lunch istället. Gick jättebra! Ett, för mig, lugnt tempo i 12 km. Så då fick jag min längre runda denna vecka iaf.
Efter det blev det en fika hemma hos mamma och pappa. En alldeles lagom söndag.
Just det, andra bilden också. Mamma och pappa har precis kommit hem från Kanarieöarna och då köpte dom detta fyrpack med bodybutter från The Body Shop till mig. Älskar't! Sååå underbara dofter! Kanske alla fyra får följa med till Spanien eller kanske bara kokosnöt. Just sol, bad och värme förknippar jag med just den lukten. :) kram på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar