Leta i den här bloggen

tisdag 16 april 2013

LÖRDAGSOUTFIT OCH IDAG

 Outfit från i lördags, all denim ;) Skjorta från Lindex och brallor från H&M


Jag idag. 
(Flinken kommer du ihåg våra gamla trashade jeans, mina hänger kvar än. ;) 

Ärligt, jag är så jävulen uttråkad. Jag är inte van att hänga hemma så här mycket. Nu var tanken att jag skulle åka till affären men Hilma var så trött så hon somnade för en 20 min sen. Jag som var så sugen på plocka-ihop-själv-sallad. Äsch får hitt på nåt annat. 
Hon är iaf bättre men snoren rinner ju fortfarande. Och dessutom vill hon inte somna på kvällarna. Igår tvingade jag henne att ligga bredvid mig för jag ville sova, då var kl 22.15. Hon var typ hysterisk i en kvart sen somnade hon. Inte så roligt att ha henne uppe hela kvällen. Bye bye egentid liksom. Dessutom sov vi till 8.30 idag, gah! Var ju nästan bättre när hon vaknade 6.00. Hoppas detta är nåt övergående bara. Hon började ju strula lite innan förkylningen så det kanske är nå gaddar som ska upp. Kram

1 kommentar:

  1. Haha ja, fy fan vad Dennis mobbade oss :) Jag har kvar min också, ska presentera dem för Bredo snart tänkte jag :P

    Puss
    //Maria

    SvaraRadera