Leta i den här bloggen

onsdag 10 april 2013

DAGENS OCH SHOPPINGNEEDS

 Så här har jag sett ut idag när jag var och lunchade på stan. 
Polo - H&M, jeans - Lindex, kilklackar - Skopunkten, halsband - Ur&Penn



 Bild lånad från nelly.com
Bild lånad från sportamore.se

Tjaba!

Sitter och kikar runt lite efter vårjacka. Känns som jag verkligen skulle vilja ha nåt nytt då jag haft min svarta (som jag hade igår) i typ 4 år (!). Inte så ofta jag förnyar mig när det gäller jackor inte. Är väldigt inne på en bomberjacka och hittade den här fina på nelly.com för 399 kr. Den skulle vara perfekt. Sen är jag även i behov av en ny baddräkt. Har en riktigt gammal, billig skitful just nu. Men det är inte så roliga pengar att lägga. Jag har ju inte råd att köpa nån jacka heller som det känns just nu. Så jääädrans trist att vara fattiglapp. :( Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar