Leta i den här bloggen

onsdag 24 april 2013

GÅRDAGENS OUTFIT + TRÄNING

 Tröja - GT, byxor - H&M (känns som det börjar bli dags att lägga undan dessa nu, känns så höst/vinter.), boots - H&M

Tjaba!

Precis vart ute på en prommis med vagnen, att det ska blåsa helt tiden, fattar inte. Ja, ja..
Igår var vi till mamma en sväng och lunchade, det var väl typ den enda. Körde lite hemmaträning på sena eftermiddagen och det känns idag, träningsvärk i rumpa och ben. :)

Jag körde först 5 övningar i tabataintervaller och därefter så avslutade jag med det ni ser på bilden. En ny challenge jag håller på med nu i 30 dar. Började förra måndagen. Vad kan passa bättre än att stärka upp bålen. Så viktigt efter man fått barn.
Jag kör 3 dar i rad sen vila 4:e. Men jag fuskade i helgen och gjorde inget varken lördag eller söndag.
Kan skriva vilka tabataövningar jag gjorde innan:

* Burpees
* Vadhävning på stol
* Knäböjshopp
* Armhävningar (en specialvariant där man går ner med bröstet i golvet mellan varje push-up)
* Utfallsgång

Mina ben efter att ha gjort både knäböjshopp och utfall, aj aj... ;) Men svetten den rinner efter ett sånt här pass. Tog mig ca 30 min, helt perfekt!

I eftermiddag blir det en fika hos Sofie och ikväll står simning på schemat. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar