Leta i den här bloggen

torsdag 4 april 2013

DAGENS

 Tischa och jeans GT, boots - H&M


Haha alltså vad gör Dennis och Hilma i bakgrunden då? ;)

Hello!

Vilken härlig torsdag vi haft jag och Hilma. Varit hos Johanna nästan hela dan ihop med Svärd och Norp också. Suttit ute på deras inglasade altan och både lunchat och fikat. Supervarmt och härligt var det.
Nu ska jag nog ta en promenad faktiskt. Lite frisk luft lär man få. Har 210 squats på schemat idag och har hittills bara betat av 60 så bara på`t nu.

Igår kväll hade jag och Sofie hade bestämt träff i badhuset på för lite simning. Körde en ny variant med en löprunda innan. Så jag drog av 5,5 km innan och därefter så simmade vi 30 min. Gick fiiint! :) 

Nej, för fasen nu blir det squats! Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar