Leta i den här bloggen

söndag 14 april 2013

HEEEEJ!!!!

Jag är hemskt ledsen för den urdåliga bloggningen. Jag har varit för trött och typ inte haft så mycket att skriva om. Och just det igår funkade inte internet på hela dan. Skulle göra en inlägg då med outfit men det får vänta tills imorrn istället.

Ja, jag kan ju inte påstå att jag är så mycket piggare idag heller. Var på aw i fredags och då la jag mig senare än vad jag brukar så det kände man av igår. Imorse vaknade Hilma kl 6.00 och va förkyld så hon ville inte somna om efter vällingen så det har ju gjort sitt idag. Stackars pluttan nu har hon feber också. Känns ju drygt att veta att det blir väl dåligt med sömn inatt å. :(
Ja ja hon är så sällan sjuk så. Bättre att det kom nu istället för nästa helg för då ska vi nämligen på 30-årsfest. Skriver mer om det i veckan.

Jag kan skriva lite om min löpning. Var ju med och sprang idealtidstävling igen i torsdag. En sträcka på 5,6 km. Jag gissade på 27.30 och sprang på 26.30 så det var ju lite bättre gissat denna gång. Men herregud. Jag tog ut mig totalt. Jag hade fått med mig en tjejkompis som jag aldrig sprungit ihop med förut så jag ville väl inte visa mig sämre än henne så faaaan va jag fick ligga på. Jag mådde illa resten av kvällen sen. Blä! Men med ett snittempo på 4.44 min/km var det inte så konstigt kanske, har aldrig lyckats med det förut. Bra jobbat också Tullan, så kul att du va med! :)

Efter den svängen blev det två dagars vila så gav jag mig ut på långrunda idag! Närmare 14,7 km blev det. Gick jättebra. Skönt, lugnt tempo. Det blir ju mer kroppen som säger ifrån på slutet, ont i knäna och så. Men jag är nöjd med dagens träning! Kram






1 kommentar:

  1. Sååå kul att få vara med! Är stolt över oss!! :)

    SvaraRadera