Leta i den här bloggen

fredag 26 april 2013

DAGENS OCH JOBBIGASTE INTERVALLERNA

 Jag idag. Byxor - Lindex, tröja och skärp - H&M, boots - Skopunkten
Idag har det varit en alldeles perfekt fredag. Hilma sov lite längre än vad hon gjort dom senaste dagarna så idag kände jag mig lite piggare när vi klev upp. :)
Mamma kom hit på förmiddagen så kunde jag ge mig iväg och springa backintervaller. Idag testade jag en ny backe, borta vid Bråsta. 200 m lång. Heeeeelvete så jobbigt. 10 gånger upp och ner och den är så brant på slutet. Gud, det blir så det typ ilar i hela kroppen. Jag har inte sprungit så lång backe förut så det var en ny utmaning. Sammanlagt med uppvärming och nerjogg blev det 7,2 km. Såååå nöjd efteråt!

Efter lunch gick jag och Hilma ner på stan och fikade med mamma. Älskar att fika på stan på fredagar, don`t ask me why. ;)
Nu håller på vi på donar kvällsmat, plankstek blir det, mmmm.... Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar