Leta i den här bloggen

söndag 21 april 2013

FRÅN GÅRDAGEN

Alltså gud vilken rolig 30-årsfest vi var på igår! Sååå lyckat! Och jag är så glad idag för jag mår bra haha... Har t o m vårstädat altan innan farmor kom hem med Hilma.

Sofie kom hem till mig igår och så hade vi tjejfix ihop för Matta skulle överraska henne. När jag och Sofie sen kom hem till dom vid 18.00 så hade han och Dennis dukat upp världens härligaste plockbuffé. (Synd att jag aldrig fotade det.)
Sen drog festen igång. Och när det gäller vårat gäng så handlar det alltid om dans på stolar och bord haha. Inga undantag igår. ;) Sen blev det hottan och det var riktigt kul där också. Ja så detta dygn kan inte ha varit bättre.

Det blev aldrig att jag fotade några outfitbilder igår utan bara den på mig och Sofie i spegeln. Trivdes kanon i helvitt. Blev heller aldrig nåt nytt halsband utan körde på ett gammalt. Kram på er!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar