Leta i den här bloggen

onsdag 19 januari 2011

BRA DAG IDAG


Det här är min favorit ur Elin Klings kollektion. Sååå fin...
Kul igår då när man snackar med Flinken i telefon och hon berättar att hon ska gå på en VIP-kväll på H&M i Göteborg och Elin kommer att vara där och visa upp sin kollektion och ge stylingtips och vad det var. Dööör av avundsjuka...
Det roliga med Maria är att hon bryr sig inte så stenhårt om Elin medans en annan skulle döda att få en sån chans, haha....

Idag har jag bara en sån där bra dag, tror man bli extra lycklig när solen skiner. =)
Efter jobbet ska jag ner på stan och kika lite linnen. :S Ta mig en latte måste jag också göra. ;)
Undra vad det kan bli för motionsform idag, har så mycket att välja på känns det som, haha...
Ni får en dagens senare! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar