Leta i den här bloggen

onsdag 5 januari 2011

WORK IT OUT


Haha, notera svettdroppen på nästippen. ;)
Bästa, bästa presenten!!!
Julklapp av min älskling. Armficka till min Iphone, grymt bra!

Hejsan!

Har precis kört ett löppass på mitt motionsband. Satan, det är sjuuukt jobbigt alltså. Jag trodde inte det skulle vara så jobbigt som det verkligen är. Jag sprang i 25 min och var totalt genomsvettig efteråt och jag mådde fan illa dom 2 sista minuterna, haha...
Men jag bara älskar denna present, jag är sååå glad att jag fick det. =)

Imorrn jobbar jag mitt sista pass denna vecka, dygnspass så då vet ni varför det inte blir nån bloggning.
På fredagkväll kommer Erik och Karin över till oss på middag, trevligt. Dessutom börjar ju faktiskt Let`s Dance då och jag ser mycket fram emot att se Rybak dansa, mmm. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar