Leta i den här bloggen

torsdag 13 januari 2011

GE MIG STYRKA...IGEN


Bilder lånade från aftonbladet.se/sofismode

Nu har mina tankar börjat igen på kropp och träning. Eller ja, träning finns ju alltid i mitt liv men det är den där styrketräningen igen, haha...

Jag höll ju i det i 2 månader sen började julen närma sig och jag kom av mig så jag har inte tränat nåt på jättelänge känns det som och faktiskt så tycker jag det märks på kroppen. Jag tyckte det kändes som det hände nånting när jag höll på, att jag blev fastare (ytterst lite då) och blev mer formad. Men det har försvunnit nu.
Nu måste jag få tillbaka motivationen att köra igen, gud vad svårt det kan vara ibland.

Mina inspirationsbilder idag blir på Sofi Farhman, hon har så snygg och naturligt fin kropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar