Leta i den här bloggen

torsdag 27 januari 2011

DAGEN IDAG



Hej!

Inte nåt bloggande förren nu trots att jag varit ledig hela dan! =) Nej, men jag har haft en väldigt skön och helt perfekt dag idag.
Började min morgon med god frukost och en film, "The kids are allright", helt okej.
Vid lunchtid mötte jag upp Sofie, Neo, Emma ochViggo (haha, jag skrev verkligen fel nu, EBBE ska det ju vara) vid Måns Ols. Jättetrevligt och det är verkligen så mysigt där uppe. Dessutom smakade jag "Kalvdans" för första gången, gott. =)

Efter lunchen blev det långpromenad. Min vanliga runda som jag nu mätt och den är 1 mil och tar mig 1 h 45 min att gå, mycket uppfriskande idag.

På kvällen gjorde jag och Dennis jättegod tacopaj. Vi var även upp till OKQ8 och hämtade ut ett paket till mig från Ellos. Beställde kanske för en 4 månader sen eller nåt, det kan man snacka skaplig leveranstid. Mina allra första Converse var det i kartongen... =) Dom var helt perfekta och jag valde svarta (å fan). Att jag kände att det var läge att beställa dom var för att jag hade 50 % rabatt på valfri vara och då fann jag det som ett ypperligt tillfälle. =)
Men än är det ju för kallt att premiära dom...

Imorrn är det fredag och jag jobbar dag och det är redan bestämt fika efter jobbet, I like.
Hörs mer imorrn, kram på er!

Idag lunchade jag i:

Tröja med skinndetaljer - Lindex
Shorts - H&M
Boots - Skopunkten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar