Leta i den här bloggen

måndag 31 januari 2011

WEIRD DREAM

Kom på att jag måste berätta min sjuka dröm jag hade inatt. Måste ha varit nåt jäkla "demonbesök" efter partykvällen, haha...
Drömde iaf att jag var gravid. När det började närma sig födsel så var det helt plötsligt Dennis som hade gravidmagen och skulle föda. Jag gick på toa (vi var här hemma) och när jag satt på toa så ropar Dennis och typ en barnmorska eller nåt att nu måste jag komma. Men jag hann inte komma ut förren Dennis redan hade fött och när jag såg vad det var så hade det blivit en flicka.
En kattflicka!!! Haha, en Aston fast hona.

Sen hade jag en tandläkartid kl. 8.00 på morgonen och jag satt i väntrummet men ingen kom och ropade mitt namn och när kl började närma sig 9 så var jag tvungen att prata med en tjej i receptionen men hon sa bara -"att jag måste vänta, tandläkaren kommer."
- "Men jag har en liten dotter att ta hand om hemma, jag måste hem." Sen blev det nåt konstigt glapp och när jag kommer hem ligger den där lilla gråa kattungen och sover. Sen vaknade jag.
Såååå sjukt ju. Hur kan man drömma så där, jag fattar inte, haha...

2 kommentarer:

  1. Såna drömmar drömde jag typ när jag var gravid på riktigt :-) Ett tecken kanske

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Haha är det så! Ja vem vet... ;) Hoppas du mår bättre vännen. Vilka underbara kommentarer du får förresten! =) Kram

    SvaraRadera