Leta i den här bloggen

onsdag 26 januari 2011

SOCKERGALNINGEN

Jag, som en liten plutt, utan bekymmer!

Hej på er!

Är så himla trött just nu och uttråkad. Jag försöker kämpa emot mig groteska sockerberoende.
Jag måste verkligen skärpa till mig nu annars slutar det med att jag inte kommer vara direkt bekväm med min kropp.
Men livet blir ju sååå tråkigt, buhuu... =(
Godis, fikabröd, choklad det är ju det bästa jag vet, det är bättre än mat. Jo så är det...

Dennis är precis tvärtemot. Jag fattar inte, efter vi ätit kvällsmat så kan han bara i lugn och ro sitta och titta på tv, medans en annan inte kan tänka på nåt annat än att äta nåt gott.
Ja, ja så är det med det.

Imorrn blir jag helt ledig fick jag veta idag, så skönt.
Jag ska luncha ,med Sofie och Neo och förhoppningsvis Emma och lilla Ebbe också. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar