Leta i den här bloggen

tisdag 18 januari 2011

ÖVERDELSPROBLEM

Här är kostymbyxorna som jag köpte på Lindex. Nu har jag stora problem med vad jag ska ha på överdelen. Jag har redan en bild i huvudet.

Eftersom dom är ganska låga i midjan och ganska tajta så vill jag inte ha nåt som sitter åt på överdelen. Jag vill ha ett svart linne med vidd nedtill. Kanske urringat annars med lite polostuk, typ.
Har nu kollat runt lite på olika klädsajter men inte funnit nåt som stämmer överens med det jag tänker. Ska väl försöka kolla lite här i Sala annars lär jag nog åka till Västerås och leta.
Eftersom jag aldrig går ut i jeans eller byxor så äger jag i princip inga "partylinnen". Det är ju typiskt nu när man vill ha ett fint linne då kommer man väl inte hitta nåt.

Ja, ja i-lands problem eller what!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar