Leta i den här bloggen

lördag 22 januari 2011

IDAG



Hello!

Hoppas allt är bra med er! Med mig är allt fint, jäkligt trött bara.
Gick ju av dygnspass imorse. Blev en förmiddagsfika ihop med Erik och Karin till att börja med,trevligt.
Efter det åkte vi hem och så tvättade jag av mig ansiktet, drog på mig löparkläder, broddar och gav mig på milen. =) Gick väl ganska bra iaf, kände mig lite lätt illamående hela tiden, vet inte vad det kan ha varit. Men sprang på 1 h, får väl duga, skyller på underlaget att jag inte tog det under timmen. ;)

På eftermiddagen var jag och Dennis över till hans syrra på fika och nu har vi precis svullat världens godaste hemgjorda pizza.
Senare blir det till att kolla på P3 Guldgalan, längtar efter att få se Robyn uppträda.

Imorrn jobbar jag dygn, igen. Men nästa vecka jobbar jag bara dagpass och sen är det lördag och PARTAJA!!! (Ja, jag är övertaggad, haha)

Har idag haft på mig:

Skjorta och kilklackar - Nelly.com

2 kommentarer:

  1. Partaj lör - trevligt! Kanske ses ute, om så blir fallet?!

    SvaraRadera
  2. Om du ska upp till Rockland så ses vi! Ska på en fest där som heter Partaja nämligen... =) Kram

    SvaraRadera